Organisation de l'école
4 classes privées
:
- 2 classes de cycle 1 : cycle des apprentissages premiers (PPS
PS MS)
- 2 classes de cycle 2 : cycle des apprentissages fondamentaux (GS
CP CE1)
2 classes publiques de cycle 3 : cycle des approfondissements
(CE2 CM1 CM2)
La calandreta de Côte Pavée est installée à
côté du groupe scolaire Armand Leygue et les deux classes
du cycle 3 sont rattachées administrativement à lécole
Armand Leygue.
Calandreta suit les instructions officielles de l'Education Nationale.
Une école bilingue, un projet
linguistique
Le but de Calandreta est dinstaller
les conditions dun vrai bilinguisme en transmettant simultanément
les deux langues tout au long de la scolarité. Pour cela,
la Calandreta de Côte Pavée a choisi la méthode
dimmersion comme fondement de son projet linguistique, de
la petite section au CE1 (avec lintroduction du français
au CE1).
Au cycle 3, lenseignement est bilingue (oc-français)
à parité horaire.
|
|
|
|
Configuracion de lescòla
4 classas privadas
:
- 2 classas de cicle 1 : cicle dels aprendissatges primièrs
(PS MS)
- 2 classas de Cicle 2 : cicle dels aprendissatges fondamentals
(GS CP CE1)
2 classas publicas de cicle 3 : cicle dels aprigondiments
(CE2 CM1 CM2)
La Calandreta de còsta Pavada es installada a costat del
grop escolar Armand Leygue e las doas classas del cicle 3 son restacadas
administrativament a lescòla Armand Leygue.
Calandreta seguis las Instruccion officialas de lEducacion
Nacionala.
Un escòla bilingua, un projecte
linguistic
La tòca de Calandreta es dinstallar
las condicions dun bilinguisme vertadièr en transmetent
un desenvolopament simultanèu de la mestria de las doas lengas
al long de lescolaritat. Per aquò la Calandreta Còsta
Pavada a causit lo metòde dembanhament coma fondament
de son projecte linguistic de la pichòta seccion al CE1 (amb
introduccion del françès al CE1). Al cicle 3, lensenhament
es bilingua (OC FR) a paritat orari.
|
Une école de pédagogie
active
À Calandreta, léquipe
éducative met en place des dispositifs qui :
- Donnent la parole
- Développent lautonomie
- Régulent la vie de groupe
- Ouvrent sur lextérieur de lécole
- Posent les problèmes et développent
la curiosité
- Donnent du sens aux apprentissages
- Assurent une continuité de la maternelle au CM2
Une école associative
Calandreta favorise les liens et les
échanges entre les parents des enfants de chaque classe,
l'équipe enseignante et les responsables associatifs.
Les horaires, les lieux, les droits, les devoirs de chacun, les
projets sont définis et régulés dans les instances
décisionnaires de lécole (conseil des professeurs,
conseil dadministration de lassociation).
|
|
|
|
Una escòla de pedagogia implicaire
A Calandreta, la còla educativa
fa grelhar de dispositius que :
- Balhan la paraula
- Desenvelopan lautonomia
- Regulan la vida de grop
- Dobrisson sus lendefòra
- Pausan las problèmas e atissan
la curiositat
- Balhan de sens als aprendissatges
- Asseguran una continuitat de la mairala al CM2
Una escòla associativa
Calandreta favorisa los ligams e los
escambis entre los parents dels dròlles de cada classa, la
còla ensenhaira e los responsables associatius.
Los oraris, lemplèc dels luòcs, los dreits,
los devers de cadun, los projèctes son definits e regulats
dins las instàncias decisorias de lescòla (consèlh
de regents, consèlh dadministracion de lassociacion).
|