<< accueil / accuèlh enfants
Calandreta Costa Pavada
L'école
L'escòla
Le centre de loisirs
L'aselerador
L'association
L'associacion
 
L'école / L'escòla

Organisation de l'école

4 classes privées :
- 2 classes de cycle 1 : cycle des apprentissages premiers (PPS PS MS)
- 2 classes de cycle 2 : cycle des apprentissages fondamentaux (GS CP CE1)

2 classes publiques de cycle 3 : cycle des approfondissements (CE2 CM1 CM2)
La calandreta de Côte Pavée est installée à côté du groupe scolaire Armand Leygue et les deux classes du cycle 3 sont rattachées administrativement à l’école Armand Leygue.

Calandreta suit les instructions officielles de l'Education Nationale.

Une école bilingue, un projet linguistique

Le but de Calandreta est d’installer les conditions d’un vrai bilinguisme en transmettant simultanément les deux langues tout au long de la scolarité. Pour cela, la Calandreta de Côte Pavée a choisi la méthode d’immersion comme fondement de son projet linguistique, de la petite section au CE1 (avec l’introduction du français au CE1).
Au cycle 3, l’enseignement est bilingue (oc-français) à parité horaire.

 

Configuracion de l’escòla

4 classas privadas :
- 2 classas de cicle 1 : cicle dels aprendissatges primièrs (PS MS)
- 2 classas de Cicle 2 : cicle dels aprendissatges fondamentals (GS CP CE1)

2 classas publicas de cicle 3 : cicle dels aprigondiments (CE2 CM1 CM2)
La Calandreta de còsta Pavada es installada a costat del grop escolar Armand Leygue e las doas classas del cicle 3 son restacadas administrativament a l’escòla Armand Leygue.


Calandreta seguis las Instruccion officialas de l’Educacion Nacionala.

Un escòla bilingua, un projecte linguistic

La tòca de Calandreta es d’installar las condicions d’un bilinguisme vertadièr en transmetent un desenvolopament simultanèu de la mestria de las doas lengas al long de l’escolaritat. Per aquò la Calandreta Còsta Pavada a causit lo metòde d’embanhament coma fondament de son projecte linguistic de la pichòta seccion al CE1 (amb introduccion del françès al CE1). Al cicle 3, l’ensenhament es bilingua (OC FR) a paritat orari.


Une école de pédagogie active

À Calandreta, l’équipe éducative met en place des dispositifs qui :
- Donnent la parole
- Développent l’autonomie
- Régulent la vie de groupe
- Ouvrent sur l’extérieur de l’école
- Posent les problèmes et développent
la curiosité
- Donnent du sens aux apprentissages
- Assurent une continuité de la maternelle au CM2

Une école associative

Calandreta favorise les liens et les échanges entre les parents des enfants de chaque classe, l'équipe enseignante et les responsables associatifs.
Les horaires, les lieux, les droits, les devoirs de chacun, les projets sont définis et régulés dans les instances décisionnaires de l’école (conseil des professeurs, conseil d’administration de l’association).


Una escòla de pedagogia implicaire

A Calandreta, la còla educativa fa grelhar de dispositius que :
- Balhan la paraula
- Desenvelopan l’autonomia
- Regulan la vida de grop
- Dobrisson sus l’endefòra
- Pausan las problèmas e atissan
la curiositat
- Balhan de sens als aprendissatges
- Asseguran una continuitat de la mairala al CM2

Una escòla associativa

Calandreta favorisa los ligams e los escambis entre los parents dels dròlles de cada classa, la còla ensenhaira e los responsables associatius.
Los oraris, l’emplèc dels luòcs, los dreits, los devers de cadun, los projèctes son definits e regulats dins las instàncias decisorias de l’escòla (consèlh de regents, consèlh d’administracion de l’associacion).